søndag 7. august 2011

Forberedelser

Nå nærmer terminen seg med stormskritt og med det hører jo redebyggerinstinktet til. Vi har begynt å rydde i kaoset i kjelleren (et hengerlass med skrot ble kjørt på dynga i helga, og det var bare fra ett rom i kjelleren...). Er jo veldig viktig at kjelleren er i orden når man får småfolk i hus igjen?!

Barnevogna og stellebordet er ordnet, fødebagen er pakket og i dag stod vugga for tur. Da vi ventet Olai var min kjære onkel Anders (snekker-onkel Anders!) så snill at han ville lage vugge til oss. Noe av materialet er hugget ned av bestefaren min, det gjør den jo bare enda mer spesiell. Dynetrekket fikk vi av min kjære søster, syns det passer så godt til vugga. Så nå håper jeg lillebror vil trives og sove godt der! Inntil videre blir den nok brukt av storebror som koser seg der når han skal se barne-tv. Fant mistenkelig nok noen knekkebrødsmuler der i dag...

2 kommentarer:

  1. Den er en prins verdig.Bra å ha en flink onkel ;)

    SvarSlett
  2. HEI! Beklager at jeg er så treig å svare, distre og glemsk er passende beskrivelse på meg :) Det var ikke mye tavlemaling som gikk egentlig, tror jeg kjøpte en halvliter jeg. Malte et strøk med kost, og to med rull. Var litt seig og klinete maling:) Kjempefin vogge dere har, masse lykke til med innspurten:) Klem, Randi.

    SvarSlett